ယခုကဲ့သုိ႕ ေဒသခံ လူထု စိုးရိမ္ေနၾကျခင္းမွာ ေပါက္ေတာ- မင္းျပား ကားလမ္းေပၚတြင္ တည္ေဆာက္ေနေသာ စြန္ရဲ တံတားႏွင့္ ဆင္ခံုတိုင္ (လက္မညွာ) တံတားမ်ားမွာ ဒီေရ တက္ခ်ိန္တြင္ ေမာ္ေတာ္ဘုတ္မ်ား သြားလာ၍ ရႏိုင္သည္ အထိ အျမင့္ မရွိ၍ ျဖစ္ေၾကာင္း ေဖၚျပသည္။
ယခု တံတား အျမင့္မွာ ဒီေရတက္ခ်ိန္ ေရမ်က္နာျပင္မွ ၉ ေပသာ အျမင့္ ထားရွိျပီး တည္ေဆာက္ရန္ စီစဥ္ေနသျဖင့္ ဒီေရ တက္ခ်ိန္တြင္ သာမန္ ေမာ္ေတာ္ဘုတ္မ်ား အေနျဖင့္ တံတားေအာက္မွ ျဖတ္သန္းသြားလာ၍ မရႏိုင္ဟု ေဒသခံမ်ားက ဆိုသည္။
အထူးသျဖင့္ လျပည့္၊ လကြယ္ ဒီေရ အတက္မ်ားေသာ အခ်ိန္တြင္ အထူး အခက္အခဲေတြ႕ႏိုင္သည္ဟု သူတို႕က ေျပာဆိုိသည္။
သို႕အတြက္ေၾကာင့္ ေဒသခံမ်ားက တံတားကို ေရမ်က္နာျပင္ထက္ (၁၅) ေပထိျမင့္ေပးရန္ ေတာင္းဆိုေသာ္လည္း ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီက မလိုက္နာဘဲ အျမင့္ ၉ ေပသာ ထားရွိမည္ဟု ဆိုကာ တံတားကို ဆက္လက္ ေဆာက္လုပ္ေနသည္ဟု ဆိုသည္။
ေပါက္ေတာျမိဳ႕နယ္ ရခိုင္တိုင္းရင္းသားမ်ား တိုးတက္ေရး ပါတီရံုးကို ဆက္သြယ္ေမးျမန္းရာ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက အျမင့္ ၉ ေပျဖင့္ ဒီေရ (ျဖားေရ) တက္စဥ္ ေမာ္ေတာ္ဘုတ္မ်ား၊ စက္ေလွမ်ား သြားလာႏိုင္မည္ မဟုတ္ေၾကာင္း ေျပာဆိုသည္။
သို႕အတြက္ ပါတီတာ၀န္ ရွိသူမ်ားက တံတားတည္ေဆာက္ရာသို႕ ကြင္းဆင္း စစ္ေဆးျပီး တံတားအျမင့္ကို တိုးျပီး တည္ေဆာက္ရန္ ေျပာၾကားေသာ္လည္း ကုမၸဏီမွ ေငြေၾကး ပိုကုန္က်မည္ကို စိုးရိမ္ကာ နဂို ရာတားခ်က္ အတိုင္း ၉ ေပ အျမင့္ျဖင့္ ေဆာက္လုပ္ရန္ စီစဥ္ေနသည္ဟု ေျပာဆိုသည္။
ရခိုင္ျပည္နယ္အတြင္း ေဒသ တစ္ခုႏွစ္ တစ္ခုအၾကား၊ ရြာ တစ္ရြာႏွင့္ တစ္ရြာ အၾကား ေရလမ္းေၾကာင္းကိုသာ အဓိက အားကိုးျပီး သြားလာေနၾကရသျဖင့္ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ားကို ျဖတ္သန္း ေဖါက္လုပ္ေသာ တံတားမ်ားကို ေမာ္ေတာ္ဘုတ္မ်ား၊ စက္ေလွမ်ား၊ ေလွသဗၺာန္ၾကီးမ်ား ၀င္ထြက္သြားလာႏိုင္ေအာင္ အျမင့္ထားျပီး တည္ေဆာက္သြားသင့္ေၾကာင္း ေဒသခံမ်ားက ေျပာဆိုသည္။
ယခုတံတားႏွစ္စင္း တည္ေဆာက္ေနျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး ေဒသခံမ်ား ေမာ္ေတာ္ စက္ေလွမ်ားႏွင့္ အခ်ိန္ မေရႊး အလြယ္တကူ အဆင္ေျပ သြားလာႏိုင္ရန္ အတြက္ ေပါက္ေတာျမိဳ႕နယ္ ျပည္နယ္ လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္ ဦးတက္ထြန္းေအာင္ မွ သက္ဆိုင္ရာ တာ၀န္ရွိသူမ်ားအား တင္ျပ ေျပာဆိုသြားရန္ စီစဥ္ေနသည္ဟုလည္း သတင္း ရရွိသည္။
ယခု ေဖါက္လုပ္ေနေသာ မင္းျပား- ေပါက္ေတာလမ္းသည္ ရန္ကုန္- စစ္ေတြ လမ္းမၾကီးႏွင့္ တိုက္ရိုက္ ဆက္သြယ္မည့္ လမ္းျဖစ္ျပီး ၂၀၁၄ ခုႏွစ္တြင္ ျပီးစီးႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
(သတင္းအရင္းအျမစ္- နိရဥၥရာသတင္းဌာန)
No comments:
Post a Comment