Essar မႇ တည္ေဆာက္ေနေသာ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္မႈ လုပ္ငန္းခြင္ တစ္ေနရာအား ေတြ႕ရစဥ္ |
လက္ရႇိအေျခအေနတြင္ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ေနမူမႇာ ရာခိုင္ႏႈန္း ၇၀ အထိ ၿပီးစီးေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္းႏႇင့္ အိႏၵိယ Essar ကုမၸဏီသည္ ၎ေရလမ္းေၾကာင္းတြင္ အသံုးျပဳရန္အတြက္ သေဘၤာေျခာက္စင္း တည္ေဆာက္ေနၿပီး သေဘၤာကိုယ္ထည္မ်ားမႇာ ရာခိုင္ႏႈန္း ၅၀ ၿပီးစီးေနၿပီဟု သိရသည္။
ယင္းအျပင္ Essar အေနျဖင့္ တာ၀န္ယူရမည့္ လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္းအျပင္ ပလက္၀ဆိပ္ခံ တံတားႏႇင့္ ဆိပ္ကမ္းႏႇစ္ခု အၾကားရိႇ ၁၅၈ ကီလိုမီတာ ရႇည္လ်ားသည့္ ကုလားတန္ ေရလမ္းေၾကာင္း တူးေဖာ္မႈလည္း ပါ၀င္ေၾကာင္း သိရသည္။
အိႏိၵယသည္ ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း ဘက္စံုဖံြ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ေရး စီမံကိန္းကို ၂၀၀၈ ခုႏႇစ္ ကတည္းက စတင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ျပီး ၂၀၁၆ ခုႏႇစ္တြင္ အၿပီးသတ္ ႏိုင္မည္ဟု သိရသည္။ ပလက္၀ ဆိပ္ကမ္းမႇ အိႏၵိယနယ္စပ္ထိ ၁၀၉ ဒသမ ၂ ကီလိုမီတာ အရႇည္ရႇိေသာ ကားလမ္းႏႇင့္ အိႏၵိယႏိုင္ငံ မီဇူရမ္ျပည္နယ္ ၿမိဳ႕ေတာ္
အိုင္ေဇာ (Aizwal) အထိ ကီလိုမီတာ ၂၅၀ ရိႇ ကားလမ္းေဖာက္လုပ္ရန္ အတြက္ မၾကာမီတင္ဒါ ေခၚယူႏိုင္ဖြယ္ရႇိေၾကာင္း သိရသည္။
စစ္ေတြဆိပ္ကမ္းသည္ ရခိုင္ျပည္နယ္ႏႇင့္ အိႏၵိယႏိုင္ငံ၏ အေရႇ႕ေျမာက္ပိုင္း ျပည္နယ္မ်ားႏႇင့္ ကုန္စည္မ်ား ကူးသန္းပို႔ေဆာင္ရန္ အေရးပါလာမည္ျဖစ္ၿပီး အိႏၵိယအေရႇ႕ေျမာက္ ျပည္နယ္မ်ား၏ ဖြ႕ံၿဖိဳးတိုးတက္မႈအတြက္ အေရးပါသလို ယင္းေဒသတြင္ လိုအပ္ေနသည့္ စိုက္ပ်ဳိးေရး ဓာတ္ေျမၾသဇာမ်ား ပို႔ေဆာင္ရန္ အေရးပါလာမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းႏႇင့္ ရခိုင္ျပည္နယ္ ပုဏၰားကြၽန္းစက္မႈဇုန္တြင္ ဓာတ္ေျမၾသဇာစက္႐ံု တည္ေဆာက္ရန္ စိတ္၀င္စားလ်က္ ရႇိေၾကာင္း သိရသည္။
(သတင္းအရင္းအျမစ္- Eleven Media Group)
No comments:
Post a Comment