ယေန႕ျပဳလုပ္ေသာ hotline 1880 သတင္းစာ ရွင္းလင္းပြဲ (ဓါတ္ပံု- နိရဥၥရာ/ ေပသီး) |
ယင္းလမ္းေပၚတြင္ အသံုးျပဳ သြားလာေနၾကသည့္ ခရီးသြားျပည္သူမ်ား အေနျဖင့္ အေရးေပၚ အေျခအေန ျဖစ္လာပါက Hotline နံပတ္ ၁၈၈၀ အား ဆက္သြယ္ျပီး အကူအညီေတာင္းႏိုင္ေၾကာင္း ယေန႕ Orchid ဟိုတည္တြင္ ျပဳလုပ္ေသာ သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲတြင္ ျမန္မာ အျမန္လမ္း အင္ဂ်င္နီယာမွဴး ဦးၾကည္ေဇာ္ျမင့္က ေျပာသည္။
“ တစ္ခုခု မေတာ္တဆျဖစ္ရင္ ခရီးသြားျပည္သူေတြအေနနဲ႕ Hotline နံပတ္ ၁၈၈၀ ကို အေရးေပၚ ခ်က္ခ်င္းဆက္သြယ္ႏို္င္တယ္။ ၅ မိနစ္အတြင္းမွာ က်ေနာ္တို႕ သြားေရာက္ျပီး ကူညီေဆာင္ရြက္ ေပးသြားႏိုင္ေအာင္ ဒီစနစ္ကို စီစဥ္ထားပါတယ္” ဟု သူက ဆိုသည္။
ယခင္က ခရီးသြားျပည္သူမ်ား အေနျဖင့္ အေရးေပၚ အကူအညီေတာင္းခံရန္ Hotline နံပတ္ ၁၉၉ ႏွင့္ ၁၈၇၆ လိုင္းမ်ား ရွိခဲ့ေသာ္လည္း ဖံုးလိုင္းမအားသျဖင့္ အခ်ိန္ျပည့္ အကူအညီမေပးႏိ္ူုင္ခဲ့၍ Hotline နံပတ္ ၁၈၈၀ အား အသစ္တပ္ဆိုင္ရျခင္း ျဖစ္သည္ဟု ဆိုသည္။ ယခု Hotline နံပတ္ ၁၈၈၀ အတြက္ လူအင္အား (၂၅) ဦးျဖင့္ အားျဖည့္ထားျပီး တစ္ေန႕ ၂၄ နာရီ အခ်ိန္ျပည့္ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ဟု သိရသည္။
Hotline ၁၈၈၀ အား ဇူလိူင္လ ၂၈ ရက္ေန႔မွ စတင္ျပီး အကူအညီ ေတာင္းခံနိုင္ေၾကာင္း သူက ေျပာသည္။
“ အဓိကေတာ့ဗ်ာ ခရီးသြား မိဘျပည္သူေတြ အေနနဲ႕ အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႕ေစေရးနဲ႕ ဘယ္ေနရာ မဆို မေတာ္တဆ တစ္ခုခု ျဖစ္ပြားခဲ့ရင္ မလိုလားအပ္ဘဲ အသက္ ဆံုးရွံဳးမူေတြ မျဖစ္ေစေရး အတြက္ အဓိက ရည္ရြယ္ျပီး စီစဥ္ ျပဳလုပ္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါ့ျပင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေတြ အေနနဲ႕ စက္ခ်ိဳ႕ယြင္းမူ ျဖစ္ပြားသည္ ျဖစ္ေစ၊ မေတာ္တဆေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မီးေလာင္သည္ ျဖစ္ေစ အကူူအညီ ေတာင္းခံလို႕ ရနိုင္ေအာင္ စီစဥ္ေပးတာ ျဖစ္ပါတယ္” ဟု စီစဥ္ရျခင္း ရည္ရြယ္ခ်က္ႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး အျမန္လမ္း အင္ဂ်င္နီယာမွဴးက ဆိုသည္။
ရန္ကုန္- ေနျပည္ေတာ္- မႏၱေလး အျမန္လမ္းမ (ဓါတ္ပံု- နိရဥၥရာ) |
ႊအေရးေပၚ ဖံုးေခၚဆိုမူျဖစ္ေသာ္လည္း သာမန္ ဖံုးေခၚဆိုသည့္ ႏုန္းထားအတုိင္း တစ္မိနစ္လွ်င္ က်ပ္ (၅၀) ႏွဳန္းသာ ကုန္က်မည္ျဖစ္သည္ဟု ေျပာသည္။
ရန္ကုန္-မႏၱေလး အျမန္လမ္းမၾကီးတြင္ ကူညီေရး စခန္း (၅) ခု ေလာေလာဆယ္တြင္ တည္ေဆာက္ ထားျပီး ေနာက္ထပ္ (၁၀) ခုထိ တိုးခ်ဲ႕သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္-မႏၱေလး အျမန္ လမ္းမၾကီးေပၚတြင္ ကားမေတာ္တဆ ျဖစ္ပြားမူမ်ား မၾကာခဏ ျဖစ္ေပၚေနျပီး ျဖစ္ပြားပါက ခရီးသြားျပည္သူမ်ားအေနျဖင့္ Hotline နံပတ္ ၁၈၈၀ ကို အေရးေပၚ ခ်က္ခ်င္း ေခၚဆိုႏိုင္ပါေၾကာင္း သတင္းေကာင္း ပါးအပ္ပါသည္။
No comments:
Post a Comment