ယင္းေက်ာင္းကို ေဆာင္းေဟမာန္ ကုမၸဏီက ေဆာက္လုပ္ေနျခင္း ျဖစ္ျပီး အလ်ားေပ ၈၀၊ အနံေပ ၃၀ ရွိေသာ တစ္ထပ္ေက်ာင္းေဆာင္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
သံနဲ႔ မေဆာက္လုပ္ရန္ ေက်းရြာသားေတြက ဇန္န၀ါရီလ ၁၃ရက္ေန႔က တားျမစ္ ကန္႔ကြက္ထားေၾကာင္း ေက်းရြာ လူၾကီးတစ္ဦး ျဖစ္တဲ့ ဦးခင္ေမာင္ရီကေျပာသည္။
“ ပင္လယ္နဲ႔ နီးျပီး ဆားငန္းဓါတ္ရွိတဲ့ ေျမျဖစ္တယ္။ ဒီလိုေဒသမွာ သံပါးပါးနဲ႔ ေဆာက္လုပ္ရင္ တာရွည္မခံနိုင္ဘူး။ တစ္ျခား ေဒသမွာ ဆိုရင္ေတာ့ျဖစ္နိုင္တယ္။ RC ေက်ာင္းေဆာက္လုပ္မွ တာရွည္ခံနိုင္မွာျဖစ္တယ္။ ဒီလိုသံပါးပါးနဲ႔ ေဆာက္လုပ္မယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ေက်းရြာက လံုး၀လက္မခံနိုင္ဘူး။ ေခါင္းမိုးမွာသံနဲ႔ဆိုရင္ေတာ့ လက္ခံနိုင္ပါတယ္။ လုပ္ငန္း ျပီးစီးတဲ့ အခါမွ ေျပာလို႔ အဆင္မေျပနိုင္ဘူး။မျပီးစီးခင္ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ လုပ္ေဆာင္နိုင္ေအာင္ ၾကိဳတင္ျပီး တားျမစ္ ထားရတာ ျဖစ္တယ္” ဟု ေျပာသည္။
စာသင္ေက်ာင္းေဆာက္လုပ္ရန္အတြက္ ၂၀၁၄ခုႏွစ္ ၊ ဒီဇင္ဘာလက ေဒ၀ူး ကုမၸဏီက တာ၀န္ရွိသူမ်ား ေျမေနရာကို လာၾကည့္ခဲ့သည္။ စာသင္ေက်ာင္းေဆာက္လုပ္ရန္ ကန္ထရိုက္ရထားေသာ ေဆာင္းေဟမာန္ကုမၸဏီမွ ဒီဇင္ဘာ ၁၈ ရက္ေန႔က ေက်ာင္းကို စတင္ေဆာက္လုပ္သည္ဟု ဦးခင္ေမာင္ရီက ဆက္ေျပာသည္။
မလကြ်န္းေက်းရြာ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ဦးတင့္ယဥ္ ကေတာ့ “ ျမိဳ႕နယ္ အေထြေထြအုပ္ခ်ဳပ္ေရး ဦးစီးဌာနကေန ေက်ာင္းေဆာက္ လုပ္ေရးနဲ႕ ပတ္သက္တဲ့ အစည္းအေ၀းကို ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလတုန္းက ျပဳလုပ္ပါတယ္။ ေဒ၀ူး ကုမၸဏီက ေက်ာင္း ၃ေက်ာင္း လွဴမယ္။ မလကြ်န္း၊ စစ္ေတာ၊ ဂံုးခ်ိန္ ၃ ေက်ာင္းျဖစ္ပါတယ္။ သံနဲ႔ ေဆာက္လုပ္ဖို႔ ေျပာတယ္။ ေဒ၀ူးကုမၸဏီက တာ၀န္ ရွိသူမ်ား၊ ျမိဳ႕နယ္ပညာေရးမွဴး၊ ေက်ာင္းေဆာက္လုပ္မယ့္ ေက်းရြာအုပ္စု ၃ခုက အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ေတြ တက္ေရာက္ၾကတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာမွ ေက်ာင္းကို သံနဲ႕ ေဆာက္မွာကို သေဘာမတူတဲ့ အသံေတြ ထြက္လာတာ ျဖစ္ပါတယ္” ဟုေျပာသည္။
ေဆာင္းေဟမာန္ကုမၸဏီမွ လက္ေထာက္မန္ေနဂ်ာဦးသန္းဦးကို ဆက္သြယ္ေမးျမန္းခဲ့ရာ သံထည္ျဖင့္ ေဆာက္လုပ္ ေနသည္မွာ ေဒ၀ူးကုမၸဏီ၏ ညႊန္ၾကားခ်က္အရ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာဆိုသည္။
“ ေဒ၀ူး ကုမၸဏီက မလကြ်န္းမွာ စာသင္ေက်ာင္းေဆာက္ဖို႔အတြက္ လွဴတာျဖစ္တယ္။ ေဒ၀ူး ကုမၸဏီက သံနဲ႔ဘဲ ေဆာက္ခိုင္းတာပါ။ ရြာသားေတြက ေဒသ ရာသီဥတုနဲ႔ မကိုက္ညီဘူးဆိုျပီး ကန္႔ကြက္တာျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔က ေဒ၀ူး ကုမၸဏီရဲ႕ ညြန္ၾကားခ်က္အတိုင္း လုပ္ေဆာင္ေနတာျဖစ္တယ္။ က်ေနာ္တို႔ နဲ႔မဆိုင္ပါဘူး” ဟု ျပန္လည္ ေျဖၾကားခဲ့သည္။
ရြာသားမ်ား၏ ကန္ကြက္မႈေၾကာင့္ ေက်ာင္းေဆာက္လုပ္ေရးကို ယာယီရပ္ဆိုင္းထားရသည္ဟု သိရသည္။
(သတင္းအရင္းအျမစ္- နိရဥၥရာသတင္းဌာန)
No comments:
Post a Comment