Sunday, August 18, 2013

ျပည္-ေတာင္ကုတ္ လမ္းပိုင္းရွိ ပန္းေတာင္း-ေတာင္ကုတ္လမ္း ဆိုးရြားစြာ ပ်က္စီး

J-18-8
ပန္းေတာင္း-ေတာင္ကုတ္ လမ္းပိုင္းတစ္ေနရာအား ေတြ႕ရစဥ္

ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး ျပည္ၿမိဳ႕ႏွင့္ ရခိုင္ျပည္နယ္ ေတာင္ကုတ္ၿမိဳ႕သို႔ ဆက္သြယ္ထားေသာ ျပည္-ေတာင္ကုတ္လမ္းပိုင္းရွိ ႐ိုးမကို ျဖတ္ေက်ာ္ထားေသာ ပန္းေတာင္း-ေတာင္ကုတ္လမ္းပိုင္း (၈၃-မိုင္)သည္ ဆိုးရြားစြာ ပ်က္စီးေနေသာေၾကာင့္ ထိုလမ္းပိုင္းတြင္ သြားလာေနၾကေသာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ား၊ ကုန္တင္ယာဥ္ႀကီးမ်ား အခက္အခဲမ်ားၾကား ေမာင္းႏွင္ေနရေၾကာင္း သိရသည္။
"ဒီ႐ိုးေပၚကလမ္း (ရခိုင္႐ိုးမေပၚမွလမ္း) အရွည္မိုင္က (၈၃) မိုင္ပဲ ရွိတာကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ ယာဥ္ႀကီးေတြ ေမာင္းခ်ိန္ ၁၀ နာရီေလာက္ အခ်ိန္ေပး ေမာင္းရတယ္။ လမ္းကဆိုးသေလာက္ ေတာင္ၿပိဳတာေတြ လမ္းေျမသားနိမ့္ဆင္းမႈေတြ ေတြ ့ၾကံဳရရင္ေတာ့ လမ္းမွာတစ္ညႏွစ္ညေလာက္ အိပ္ရတာေတြလဲ ရွိတယ္။ ဒီလမ္းကို တာ၀န္ယူထားတဲ့လူက လမ္းေၾကးပဲေကာက္ၿပီး လမ္းကိုထိေရာက္ေအာင္ မျပဳျပင္ႏိုင္ဘူးလို႔ ျမင္ပါတယ္" ဟု အဆိုပါလမ္းကို အသံုးျပဳၿပီး ကုန္တင္ယာဥ္ေမာင္းႏွင္သူ ဦးေအာင္ျမင့္က ေျပာၾကားသည္။
"အရင္က ဒီလမ္းမွာ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လိုင္းေတြ အမ်ားႀကီး သြားလာၾကတယ္။ ေနာက္ပိုင္း လမ္းေျခအေနအရ ေလအိတ္ကားေတြက ဒီလမ္းက မသြားေတာ့ဘဲ သံတြဲ-ဂြ-ငသိုင္းေခ်ာင္း လမ္းကေနပဲ သြားၾကတယ္။ အဓိကကေတာ့ လမ္းမေကာင္းလို ့ကားအသြားအလာ နည္းသြားတာပဲ။ ငပလီကမ္းေျခရွိေတာ့ ခရီးသြားေတြ အဆင္ေျပေစဖို ့ဒီလမ္းကို အႀကီးစားျပဳျပင္မႈေတာ့ လုပ္သင့္တယ္လို႔ ျမင္ပါတယ္" ဟု သံတြဲ-ရန္ကုန္ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လိုင္းတစ္ခုမွ ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
"႐ိုးမေပၚကလမ္းေတြ ပ်က္စီးရျခင္းက ေျမအေနအထားနဲ႔ ေက်ာက္ေတြက သက္ႏုေက်ာက္ေတြ ျဖစ္ေနလို႔ပါ။ ေနာက္ ဒီေဒသက မိုးမ်ားတဲ့ေဒသ ျဖစ္တဲ့အတြက္ လမ္းျပဳျပင္တဲ့ကိစၥေတြ ေဆာင္ရြက္ဖို႔ အခက္အခဲေတြ ရွိမယ္လို ့ထင္ပါတယ္။ မိုးတြင္းဆိုေတာ့ ေျမၿပိဳတာေတြ လမ္းေျမနိမ့္ဆင္းတာေတြ မၾကာခဏ ျဖစ္ပြားေလ့ ရွိပါတယ္။ ဒီလမ္းပိုင္းကို BOT စနစ္နဲ႔ တာ၀န္ယူ ေဆာင္ရြက္ေနတဲ့ ကုမၸဏီကလည္း ကားအသြားအလာ နည္းလို႔ဆိုၿပီး ျပန္အပ္ဖို႔ စီစဥ္ေနတယ္လို႔ ၾကားပါတယ္" ဟု ေဆာက္လုပ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန သံတြဲခ႐ိုင္ အင္ဂ်င္နီယာမွဴး ဦးေက်ာ္ေက်ာ္ေထြးက ေျပာၾကားသည္။
(သတင္းအရင္းအျမစ္- Eleven Media Group)
Post a Comment