Thursday, November 21, 2013

မေဒးကြၽန္းမွ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံသို႔ ပို႔လႊတ္မည့္ ေရနံတစ္တန္လွ်င္ တစ္ေဒၚလာသာ ရရွိသည့္ ျမန္မာ-တ႐ုတ္ ေရနံစိမ္းပိုက္လိုင္း တည္ေဆာက္မႈ ၉၆ ရာခိုင္ႏႈန္းေက်ာ္ ၿပီးစီး

M-18-11
မေဒးကြၽန္းရွိ စီမံကိန္း လုပ္ငန္းခြင္ တစ္ခုကို ေတြ႔ရစဥ္
မေဒးကြၽန္းမွတစ္ဆင့္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံသို႔ တစ္ႏွစ္လွ်င္ ေရနံစိမ္းတန္ခ်ိန္ ၂၂ သန္း တင္ပို႔မည့္ အရွည္ ၇၇၁ ကီလိုမီတာ ရွည္လ်ားသည့္ ျမန္မာ-တ႐ုတ္ ေရနံစိမ္းပိုက္လိုင္း တည္ေဆာက္မႈမွာ လက္ရွိတြင္ ၉၆ ရာခိုင္ႏႈန္းေက်ာ္ ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ေရနံစိမ္းပိုက္လုိင္း ကုမၸဏီ (SEAOP)၊ PR Department မွ Mr.Zhang က ေျပာၾကားသည္။
ျမန္မာႏုိင္ငံ အေနျဖင့္ ပိုက္လုိင္းတည္ရွိမႈအတြက္ ပိုက္လုိင္းျဖတ္သန္းခအျဖစ္ တစ္ႏွစ္လွ်င္ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁၃ ဒသမ ၈၁ သန္း ရရွိမည္ျဖစ္ၿပီး ႏုိင္ငံေတာ္ အခြန္အေနျဖင့္ ပို႔လႊတ္မည့္ ေရနံတစ္တန္လွ်င္ အေမရိကန္ တစ္ေဒၚလာႏႈန္း ရရွိမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေရနံစိမ္း ပိုက္လုိင္းကုမၸဏီ (SEAOP) မွ သိရသည္။
"ခုခ်ိန္မွာ ေရနံစိမ္းပိုက္လိုင္း တည္ေဆာက္မႈက ၉၆ ရာခိုင္ႏႈန္းေက်ာ္ ၿပီးစီးသြားၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ေရနံစိမ္း ပိုက္လုိင္းကေန ဘယ္ေတာ့စတင္ တင္ပို႔မယ္ဆိုတာကို မၾကာခင္ ထုတ္ျပန္သြားမွာပါ။ သဘာ၀ဓာတ္ေငြ႔ ပိုက္လုိင္းကေတာ့ ရာႏႈန္းျပည့္ လည္ပတ္ေနပါၿပီ" ဟု ေရနံစိမ္းပိုက္လုိင္း ကုမၸဏီ SEAOP၊ PR Department မွ Mr.Zhang က ေျပာၾကားသည္။
ျမန္မာ-တ႐ုတ္ ေရနံစိမ္းပိုက္လုိင္းသည္ ရခိုင္ျပည္နယ္ မေဒးကြၽန္းမွ စတင္၍ ရခိုင္ျပည္နယ္၊ မေကြးတုိင္းေဒသႀကီး၊ မႏၲေလးတုိင္း ေဒသႀကီးႏွင့္ ရွမ္းျပည္နယ္မ်ားကို ျဖတ္သန္းၿပီး တ႐ုတ္ႏုိင္ငံ ေရႊလီၿမိဳ႕မွတစ္ဆင့္ တ႐ုတ္ႏုိင္ငံအတြင္း သြယ္တန္းထားျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါ ေရနံစိမ္းပိုက္လုိင္းျဖင့္ တစ္ႏွစ္လွ်င္ ေရနံစိမ္း တန္ခ်ိန္ေပါင္း ၂၂ သန္း ပို႔လႊတ္ႏုိင္မည္ျဖစ္ၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံအတြက္ တစ္ေန႔လွ်င္ ေရနံစိမ္းတန္ခ်ိန္ႏွစ္သန္း ပို႔ေဆာင္ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း Process Station ငါးခုကုိလည္း တည္ေဆာက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ Offloading Point မွာ စကုျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
N-18-11
မေဒးကြၽန္း စီမံကိန္း လုပ္ငန္းခြင္ တစ္ေနရာအား ျမင္ေတြ႔ရစဥ္ (ဓာတ္ပုံ- ေအာင္ရမၼာ)
"အေရွ႕အလယ္ပိုင္းက ေရနံေတြကို တ႐ုတ္ႏုိင္ငံကို တင္ပို႔ႏုိင္ဖို႔အတြက္ တ႐ုတ္က ျမန္မာကို ၾကားခံသယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး လမ္းေၾကာင္းအျဖစ္ အသံုးျပဳခဲ့တာ။ အဲဒီအတြက္ မေဒးကြၽန္းမွာ တန္ခ်ိန္သံုးသိန္းရွိ သေဘၤာေတြ ဆိုက္ကပ္ႏုိင္မယ့္ ေရနံတင္ဆိပ္ကမ္းကို တည္ေဆာက္တယ္။ အေရွ႕အလယ္ပိုင္းက ေရနံေတြကို မေဒးကြၽန္း ေရနံတင္ ဆိပ္ကမ္းမွာ ထားမယ္။ ဆိပ္ကမ္းက ေရနံေတြကို ပိုက္လုိင္းကတစ္ဆင့္  တ႐ုတ္ကို တင္ပို႔မွာ ျဖစ္ပါတယ္" ဟု အဆိုပါ စီမံကိန္းႏွင့္ နီးစပ္သူ တစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့သည္။
ထို႔ျပင္ မေဒးကြၽန္းတြင္ တန္ခ်ိန္သံုးသိန္းရွိ ေရနံတင္ သေဘၤာမ်ား ဆိုက္ကပ္ႏုိင္မည့္ ေရနံတင္ဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္မႈမွာလည္း ၿပီးစီးေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ သိရသည္။ အဆိုပါ ေရနံတင္ ဆိပ္ကမ္းသည္ တ႐ုတ္ႏုိင္ငံမွ China National Petroleum Corp oration (CNPC) ႏွင့္ ျမန္မာႏုိင္ငံ စြမ္းအင္၀န္ႀကီးဌာနတို႔ အက်ဳိးတူ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
(သတင္းအရင္းအျမစ္- Eleven Media Group)
Post a Comment